Melikeceylin kesinlikle günlük öneririm benim bebiş 3 ay 24 günlük çok öksürüyordu doktor antibiyotik ve calpol verdi
Ama ben kendi annemin tavsiyesiyle günlük kullandım tabi kullanmadan önce doktora ulaşıp bir zararı olup olmayacağını sordum
Kullanmanın sıkıntı olmayacağını teyit edince 3 gün uyguladım
Sürekli burnunu serum fizyolojik ile temizledim ve bu süre zarfında çok zararlı olduğunu düşündüğüm antibiyotiği vermedim daha ilk gün uygulamada öksürük neredeyse bir önceki güne göre çok fark etti
Bundan sonra ilaca sarılmadan önce ilk yapacağım şey o olacak