Kızım 21 aylık. Haziranda 2 yaş olacak, Ağustosta işe döneceğim. Malesef bu ara aşırı emiyor. Öğlen ve gece uykusu emerek. Gece sıkça uyanmaya başladı. Artık yeter diyor önerilerinizi bekliyorum. Bu meme nasıl bırakılır? Aşırı inatçı kızım. Uykuya dalmadan memeyi çekince çıldırıyor. Öğlen uykusunu memesiz yapmam şart😢
Siz neler yaptınız lütfen yazın💕