Wonderful_mom 6.aydan sonra bir sorun olmuyormuş, araştırmalarım sonucunda bunu öğrenmiştim. Bende bebeğim 6 buçuk 7 aylıkken falan başladım. Ama hala emzirdiğim için hormonlardan dolayı mıdır, yoksa benim kıllarımın yapısından mıdır, gittiğim merkezin cihazlarının ve atışlarının kalitesizliğinden midir nedir bilmiyorum hiç bir şekilde verim alamadım ve bıraktım.