Ilkimmmm @Haticeeee123
Benim de kızım 3 aylık olmak üzere ve doğduğundan itibaren emziremedim. Silikon uçla bile tutmadı ve 3 aydır sağım yapıyorum. Ben de anneliğin emzirmek ile olduğunu düşünürdüm evet çok yanlış bir düşünce.. lohusalıktandı herhalde 🙁 şimdi ise içtiği süt miktarını görüyorum ve doyduğundan içim öyle rahat ki ve galiba ben de makineye alıştım. Sonuçta anne sütü alıyor arada bir mama takviyesi yapıyorum. Sadece mama ile beslenen bebeklerimiz de var 🌹 bebeklerimizi düşünerek yaptığımız her şey anneliğimizi ne kadar iyi yaptığımızı göstermiyor mu zaten 🥰 altını değiştirirken, konuşurken, öperken, sarılırken, üstünü değiştirirken, yıkarken… Biz anneyiz ve onlar için en iyisini bilen her adımda onları düşünen iyi bir anneyiz 💫🤓