Kbrasaf Bugün 1. Ay aşımızı yaptırdık doğumda yapılanın 2. Dozu acaba bu aşıdan sonra banyo yaptırılır mı bir bilgisi olan var mı ?
durukusunannesi_ Kbrasaf evet hepatit b ikinci doz aşı herhangi bir yan etkisi olmuyor ama isterseniz bugün yıkamayın. Aslında sadece verem aşısında yıkamayın diyorlar bişey olmaz yıkasanız da