nur555 Hanımlar doğum yaptım.40 im bittikten sonra adet oldum hemen.Ama düzensiz oluyorum bı hafta yada iki hafta geç oluyorum bu normal mi ?Bazen korkuyorum acaba hamilemiyim diye.😕
durukusunannesi_ nur555 ben de burda bekleyeyim umarım normaldir 80. Gün adet olmuştım şimdi 4 gün geçti test aldım yapmaya cesaretim yok
nur555 nur555 Çok şükür adet oldum rahatladım 😊Emzirmeden dolayı gecikme oluyor diye okudum.Ama insan korkuyor ne olur ne olmaz diye.🙃