fatmaa37demir Ci2017 4.700 dü kızım o zamanlar. Ama tabi her bebek bir değil. Dogum kilosu da çok etkili oluyor
iki_prens_annesi_ Ci2017 benim oğlumda 3200 doğdu 3080 grama düştü sarılık oldu 37 günlük gittiğimde,3810 çıktı ama ebe zibini var diye 3650 dedi bı zıbın 150 gram edermi bilemedim
Ci2017 3200 doğdu ama sütüm hemen gelmediği için kilo kaybınlmız oldu 2890 akadar düştü şuaan 4 kilo 34 günlük 21 günlükken gittiğimizde 3690 di 8 gün sonra gittiğimizde ise 4 kiloydu tam
Berfin4720 Ci2017 kilo alımı gayet normal yani zaten ayda 1 yada 1 buçuk kilo alıyor bebekler senin sütünün yağlı olup olmamasına da bağlı olarak
Bibebek_ Ci2017 her çocuğun gelişimi farklı benim oğlum 2 aylık 5.5 kilo yani sizinki çok iyi 1 aylıkken 4 kiloydu
Ci2017 Ysgl26 ay valla çok takiyorum ilk baş kilo kaybedince ama böyle mesjalr da içimi ferahlatiyo 🙂
Ci2017 iki_prens_annesi_ iki_prens_annesi_ yok hayır canım 150 gram yapmaz bez ve zibindan 50 gram dusuyolar
Ci2017 Zey-yus50 öyle evet ama işte bazen doktorlarda kafa karistiriyor sağlık ocağı biraz daha alsa iyi olur diyo ama hastaneye gittiğimizde iyi kilo alımı diyolar