Ben almıştım, kalitesiz falan değil bence oldukça kaliteli. Ayrıca modüler olduğu için istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, büyütüp küçültebilirsiniz.
Sadece ben aldığımda nubuk seçeneği yoktu nubuk kalitesini bilemem o yüzden. Ben kadife kullanmıştım. Tekrar koltuk alacak olsam asla başka yerden almam.