Kemalinannesiii 2 aylık bebeğimde dün kuru öksürük başladı. Tükürüğünü yutamıyor sanmıştım ama değil. Ağlayınca da şeffaf şekülde akıyor. Telallanmalı mıyım?? Nenimle aynı durumda olan var mı? Huzursuzluk ve emmesinde sorun yok.
Litfenama Kemalinannesiii telaşlanmayın ama hastaneye götürün mutlaka. Herhangi bir hastalık başlangıcı varsa müdahale edilsin
Kemalinannesiii Doktorumuz Litfenama arslaninannesi98 doktorumuz emmesinde problem yoksa acile gitmeyin dedi
Litfenama Kemalinannesiii acile değil polikliniğe gitmelisiniz. Emmeyle öksürüğün ne alakası varmış ben anlamadım. Sizin içiniz rahat ediyorsa gitmeyin tabiki doktor önermemiş.
Kemalinannesiii Litfenama kuru öksürük vardı ilkten doktor tükürüğünü yutamıyodur emme güçlüğü yaşarsa acile gidin dedi. İl dışındayım. Gecesine çok ağladı burun aktısını o zaman gördüm ne yapsam bilemedim
Litfenama Kemalinannesiii ben olsam götürürdüm. Ki zamanında götürmüştüm ve bebeğimin bronşit olduğunu öğrenmiştim. Yani umarım bir şeyi yoktur ama kontrol şart.