Kizlar merhaba 31 gun once normal dogum yaptim ve cisimi tutamiyorum. Bu normal mi? Yani tamami gelmiyo ama oksurdugumde hapsurdugumda ya da ani hareket ettigimde birkc damla kaciriyorum. Basina gelen var mi? Sonradan toparladiniz mi? Ne kadar surede toparladiniz? Tesekkurler simdiden😌