Merhaba geçmiş olsun öncelikle imkan varsa doktora gitmenizi tavsiye ederim benim de bebeğim geçen hafta bi iki gün öksürmeye başlamıştı keyfi yerinde ateş hırıltı herhangi bişe de yoktu bende aile hekimine gösterdim çok hafif geniz akıntısı var başını biraz yüksek tut yatarken bide serumla burnunu temizle geçer ilaca gerek yok dedi çok şükür öyle de geçti