Perihanyldrm söyle söyleyeyim aşimizi yapan hemşire ben bu damlayı onermiyorum dedi kabızlık ciltte döküntü dişleri ve dis etlerini boyuyor dedi maddi durumun el veriyorsa eczaneden almanı tavsiye ederim dedi zaten o damlayla alakali çok şikayet duymustum ne kullanicwm diye arayışa girdim cocuk dr tavsiye ettigi damlalara baktım trendyoldan link veriyorlar ya :) en son eczacı arkadaşım newvit diye bir damla kullanıyor bebeğine onu önerdi 1 hafta kullanmasını bekledim bir sorun cikardimi diye memnun olduğunu söyleyince bugün gittim aldım 50ml 2 sise var paketin icinde 150 tl verdim icinde katki paraben koruyucu hicbisey yok +2 degerlikli olması bagirsaklardan emilimi yüksek olan demek keciboynuzu var birde bestiron var onda da zeytinyağı var diye aynı icinde katki mad koruyucu vs yok sadece c vit var.30 ml 100 kusurlerde bisey dedi. Ben saglik ocaginin verdiği d vit kullanmiyorum.cocuj doktorumuz acd uclu vitamin damla verdi onun için ekstra c vit olan almak istemedim.Newvit aldım umarım sizi aydinlatabilmisimdir.cok araştırdım eczacı arkadaşimada güvendiğim ve çocuğuna kullanıp memnun kaldığı için onu aldım.