aaaa
doktorunuzla konusun ve raporlu mamalar var alerhisi olan cocuklar icin devlet karsiliyo.aptamil pregomin as gibi.
Ntugba
[bilinmeyen] doktorumuz rapor çıkardı neocate diye bir mama kullanıyoruz canm
aaaa
[bilinmeyen] evet canm ssk ile anlasmali ozel hastanelerde yaziyor bu raporu.bi konus doktornla cnm yazcaktr
Ntugba
[bilinmeyen] bebegim 3 aylık olucak prematüre 30 haftalık doğdu evet kilo aldırıyor ilk hafta doktor numune mama vermişti onu denedik kilo aldırdığı için devam ettik 1 aydor kullanıyorum tadı diğer mamalara gore kötü alışana kadar az az kustu bebegim
Ntugba
[bilinmeyen] rica ederim canım araştır
Ntugba
[bilinmeyen] kaç gram alıyordu canım . çok teşekkürler inşallah
aysnrynk
[bilinmeyen] süt ürünlerini kaç gün önce bırakmıştınız? Bizim hala devam ediyor bi ay oldu tabi. Çoklu gıda alerjisi var biz de ama doktorumuz süt ve süt ürünleri için benim vücudumun 10 15 günde arınmayacağını söyledi. O yüzden sordum kaç gündür olduğunu. Üstüne bi de yediklerime dikkat ettim, laktoz yanı sıra dana eti, yumurta, susam, kabuklu yemişlerin alerji yaptığını anladım.
Sedanur
[bilinmeyen] aptamil progmn as kulalnyrm bebegimin süt urunlerine yumurtaya bugdaya alerjisi war daha doğrusu kesin değil yani alerji doktoru cilt alerjsii yaptı onda çıktı ama küçük oldgu için kesin sonuç deglms on yüzden kan tahlili aldi onun sonu unu bekliyoruz bu konuyla ilgli bilgisi olan warmi
Urasdeniz
[bilinmeyen] alerjisi olduğunu nasıl anladınız
Urasdeniz
Bide bebeğiniz ne kadarlık
Urasdeniz
[bilinmeyen] cnm benim büyük oğlumda vardı bizim 2 yaşında geçti bağışıklığı kuvvetlenince inşallah kolay atlatırsınız şimdide küçük oğlumun yüzünde kızarıklık oluyo o yüzden sordum
Ntugba
[bilinmeyen] inşallah düzelir canım