Kusuruma bakmayın kızlar ama aklıma takılıyor.
Normal doğum sonrası akıntınız ne kadar sürdü? Lohusayken zaten akıntı oluyor. Ama sonrasında devam eden akıntınız oldu mu? Nezaman geçdi?
Normalde 40ı geçince akıntıda bitiyor diyorlar. Ben 6ay oldu hala çok hafif bir akıntım oluyor.