12 martta 2 aylık olucak kızım kendi kendine ilk 20 gğnlükten beri kaka yapamıyor , özeli devleti bir çok Dr gittik fakat hala yapamıyor ,günlük nerdeyse 700 Cl süt içiyo kaka oluyor müdahale ile gayet çıkıyo ama kendi yapamıyor , varmıdır böyle bir durumda olan neler verdi hekimler nedendir sebebini bilen