Tontis_annesii Demir ilacını hiç kullanmayan var mı ? Bebeğim 7 buçuk aylık bazen unutuyorum 4 gün kadar vermediğim oluyor düzenli kullanmayınca bi sorun oluyor mu ?
Serap12 Tontis_annesii canım arkadaşım hiç kullanmamış bebeğinde demir eksikliği çıktı düzenli kullan derim ben
pogacayanakk Tontis_annesii Demir eksikliği çıkabilir bebeğinizde. Bende unutuyordum sürekli şimdi göz önüne bırakıyorum sehpa, masa gibi şeylerin üstüne bırakabilirsiniz sürekli göz önünde olur unutmazsınız