Kızlar 16 gün önce normal doğum yaptım zor bir doğum oldu bebeğim alnında morumsu kalp şeklinde bir lekeyle doğdu kan toplamadan gibi sanırım adı leylek ısırığı melek öpücüğü deniyormuş adına çok moralim bozuk geçmezse kızım ilerde sorun eder bunu kendine sizin bebeklerinizde var mıydı geçer mi 😢