WendyWu ben hep pütürlü vermeme rağmen bir ara benim kızımda da çok oldu bu öğürme. Ama öğürmesi çok normal, kendini koruma mekanizması. Ben mesela pankekle vs daha güzel alıştırdım katı şeylere. Çiğnemeyi ekmekle öğrendi 😃
Haşlanmış patatesi direkt eline vermektense başta siz elinizle uzatıp ısırmasını sağlayabilirsiniz. Ben şahsen parmak gıda eline veremedim hiç, benim kızım biraz sabırsızdı hepsini ağzına tıkmaya çalışıyordu. 9.aydan sonra parmaklarıyla rahatça tutmaya başladıktan sonra bölüp bölüp önüne verdim, en rahat o şekilde yiyor.
Bir de şu var, kaşıkla hep pürüzsüz gıdalar yemeğe alışmış. Kaşıktan gelecek şeyin içinde katı bir şey beklemiyor, bu yüzden öğürüyor şu an. Pütürü yavaş yavaş da arttırabilirsiniz, belki daha kolay alışır.