Birerkekannesii0313 Kızlar merhaba oğlum 21 aylık. Annene, dede,baba,anne,dayı,abla,hadi, anne ayy, dikkat dikkat, elinde ki biseyi verecekse al diyor, suya fuu diyor, bisey yemek istediğinde mama diyor sizce ayına göre kelimeleri yeterli mi ?
Mucize7 Birerkekannesii0313 merhaba benim oğlumda 21 aylık hemen hemen aynı kelimelerle ekstra duyduğu kelimeleri tekrar ediyor yeterli bence