Bir önceki postuma yazmıştım ev sahibi kirayı 2200den 10 bin yapmak istedi 3. Senem. 7 bine indi zar zor. Yasal haklarımı kullanmak istiyorum ancak evi didik didik ettim kira sözleşmesini bulamıyorum. Ne yapabilirim bu durumda ? Evin kirasını her ay bankadan gönderdim ve wp konuşmalarında her şey var geçen sene tefe tüfeye göre arttırılacağını konuşup 1700den 2200e çıkarmıştık mesela onun konuşması bile duruyor. Kontrat yokken napabilirim ?