mehmel54 Kurabiyemina 60 derecede yıkıyorum, ütülemiyorum. Sadece hastane çantasına koyacağım zaman ütüledim o zamandan beri hiç ütülemedim
Temmuz1 Kurabiyemina 30 ya da 40 derecede yıkıyorum.lekeliyse biraz deterjanla elimle lekeli yerleri çitileyip öyle atarım makineye. Sadece gömlek ya da keten türü utulenecek olanlari ütülüyorum.
MiraySu55 Kurabiyemina genelde 40 da yıkıyorum ütü çok kırısıksa yeni doğduğunda ilk aylarda hep ütüledim ama artık yapamıyorum çok yorucu oluyor habire peşindeyim 11 aylık 🥹 isterdim ama maalesef yapamıyorum