Kızım 10 aylık yürümeye başladı o günden bu güne çok belli içe basıyor çocuk doktoruna gösterdim 18 aya kadar düzelir dedi ama düzelcek gibi değil baya içe basıp yürüyor sizce ortopedi doktoruna götüreyim mi yoksa bekleyim mi böyle olup düzelen var mı ya kafama çok dolaşım