Anneka c.tesi günü rotarix yaptırdık menenjitte yapılacaktı normalde ama kızım 2 ay aşısında da aşırı huysuz olmuştu şu an bide atak döneminde doktora belirttim aşılar cok yan etki yapıyor diye menenjiti birkaç ay öteledik rotada sadece ishal yaptı 2 gün sürdü huzursuzluk yaptığımı bilemiyorum çünkü atak döneminde olduğu için şu an zaten inanılmaz huzursuz