Menenjit aşılarını 3 ay 14 günlük iken başlattık ve ikinci dozu da 5ay 14 günlük iken diye yazdı doktorumuz fakat aile hekimi 6.ay ile arasında bir ay olması gerekiyor bizim aşılar canlı aşı dedi kendi doktorumuz 15 gün yeter bir şey olacağını sanmıyorum dedi daha sonra doktorumuz hastaneden ayrıldı başka doktora geçiş yaptık ona sorduğum da ise 15 gün yeterli süre gibi ama 1 ay da bekleyebilirsin için rahat etsin dedi bi tanıdığımız var doktor ona sorduk oda bence bir ay bekleyin 6.ay aşısı ile bir ay olsun dedi bende bekleme taraftarındayım açıkçası ama sizleri merak ediyorum böyle çakışan var mı yaptırdınız mı yoksa 7.ayda mı yaptırdınız bir de ben şimdi yaptırmayıp 7.ayda gidip ikinci dozunu yaptırabilir miyim