Minigim38 Kızlar her gaz yaparken çok zorlanıyor, uykusundan ağlayarak uyanıyor gazını yapana kadar ağlıyor kendini sıkıyor tam geçti derken yine geldi 🤦♀️tekrardan gaz damlasına mi başlayacağım
[silindi] Minigim38 başla başla gaz damlasına bizimki de bitmiş gibi olmuştu ama 4. Ayda arada bir de olsa oluyordu şimdi 5 aylık uzun süredir yok ama ben yediklerime dikkat etmezsem yine oluyor doktorumuz 6. Aydan sonra tamamen biter dedi