3aydır mıde ağrısı ıle uğraşıyorum
Endoskobı oldum
İltihaplı gastirit çıktı
Saframda taş çıktı
Iyıce duramayınca saframı aldırdım 1hafta oldu
Ama asla sıkayetım geçmedi
Benımtek şikayetim mide bulantı doluluk hıssı
Napmam gerek Allah rızası ıcın bılen yazsın
Doktor safradan olabılır dedi ama yok hıc bır sıkayetım azalmadı
Elim ayagım tutmuyor halim yok
Amelıyatı unuttum mıde bulantısı ıle uğraşıyorum