barbunyalikek Annevebebek34 ona ben de baş guru yapabilir miyim şartları neydi ihtiyacım var benimde efendim
Annevebebek34 barbunyalikek hanede memur yoksa binşansını dene canım inşallah çıkar şartları bilmiyorum evi arabası olanada çıkıyor üstüne hiç bişey olmayana çıkmayabiliyor belli olmuyor
Annevebebek34 Geceperisi e devlette sosyal yardım kismi var oraya girip başvuruya tıklayın bilgileri doldurun 1ayda sonuçlanıyor
iki_prens_annesi Alparslan616161 banka hedabnz varsa aktarabilirsniz ama kartla alacaksaniz karta aktarilmadan alamzsinz muhtemelen yarin alirsinz
Annevebebek34 Alparslan616161 bende ptt ye giremedim sadece sosyal yardım sayfasında ödemeniz hazırdır yazıyor en geç yarına çekeriz
manikeneko666 Guler123_ hayır çekilmiyor, belli nir süresi var PTT kartınız var ise karta aktarilma tarihi var mesela ayın 7 veya 8 inde aktarılıyor ,eger Ivana atıyorsanız ondada hemen çekemiyorsunuz
Acemianne1907 Annevebebek34 defalarca başvurdum hep reddedildi sadece eşim calisiyor evim kira bebeğim var ama malesef
Eysan_00 Acemianne1907 eşim sigortaliyken asgari ücret üç kişiye yeter demişti vakıflara gittgimde oyuzden kabul edilmiyordu eşim iş yeri kaapndi sigortasız biyerde şuan sigorta iptal oldu asgari alıp almadığı belli değildi başvuru yaptım kabul oldu sigorta asgari ücret varken 8 defa yaptım reddedildi
Balkupum2505 Annevebebek34 ewt yatmis görünuyo sosyal yardim bilgilerinde ama ptt ödemelerinde görünmüyo neden acaba bilginiz varmi
Eysan_00 Annevebebek34 evet 8 defa başvurup reddedildek sonra kabul oldu çok şükür ne kadar aliyorsunuz
Nurcan0 Eysan_00 evde 3 kişiyiz eşimin sigortası yok. Düzenli bir işide yok. Ev kira mal mülk yok. Sadece eşimin üzerine motor var. Kaç defa başvurdum çıkmadı neden acaba
manikeneko666 Guler123_ IBAN için demiyorum , PTT kart için bekleme süresi var canım tarih var mesela ayın 7 sinde karta aktarılacak yazıyor
Balkupum2505 manikeneko666 bendede ptt odemelerinde görünmüyo neden acaba bilginiz varmi. Nornalde yattigi zaman ibanima aktarabiliyordum. Sosyal yardim bilgilerinde yatti görünüyo para ama ptt odemelerinde yok 🙄
iki_prens_annesi_ Annevebebek34 benimde yatmış görünüyor şuanda baktım ama nasıl cekicem kart felan yok bende