5 buçuk aylıkken denedim uyku gerilemesi var diye olmadı sandım yeniden cesaret etmem uzun sürdü şu an 7 aylık. Ya ben mi yanlış yapıyorum anlamadım. İlk gün evet direnç normal ama ağlamadan öğreten yöntem diyor herkes. Kızım çok ağlıyor 1saate yaklaştı hala uyuyamadı. Normal mi ? Bilen biri yardım etsin yoksa ben artık senelerce sallamaya razı olacağım az kaldı 🙄