Sfybsfyb 8 ay 12 günlük yaklaşık 1 aydır gündğz az emiyor gecede emdiğinde bi anda kendini geri çekiyor böyle bişey yaşayan var mı neden böyle yapar
goldumsu Sfybsfyb kaç öğün peki? Ben bebeğime ek gıdayı fazla verince beni zorla emiyor oda uykusu olduğu için. Memede uykuya daldığından bazen biraz olsun acıkmasını bekliyorum 😩 çok toksa tutmuyor beni
Sfybsfyb goldumsu bazen 2 bazen 3 öğün veriyorum 1 2 haftadır kabız o yüzden çok veremiyorum siz kaç öğün veriyorsunuz ve miktarı ne kadar acaba tok o yüzden mi emmek istemiyor ama tok olsa ek gıdayı da istememesi gerekmiyor mu acaba
goldumsu Sfybsfyb benim oğlum tok olsa da bazen bizim yediklerimize dahi saldırıyor merakından. Ama her bebekte durum farklı. Bizimkinin ek gıda fazlalığından emmediğinin farkındayım sadece