53Asu53 Kızlar PTT doğum için başvurmuş eşim de e devletten baktım ödeme aşamasında diyo ödendi mi yani gidip alabilir miyim Bide başka hangi parayı PTT den alicam acaba bilen varmı?
Nrglasel Ben e devlette odeme aşamasında görünürken gittim odemeyi yapti ptt.dogumdan 3 ay sonraydi hemen hemen