Anne980 Kızlar bebeğim 9 günlük uyumuyoruz yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor. Altı temşz gazı alınmış ama yinede ağlıyor uyumuyor ve bu durum beni çok yıpratıyor uyuyamadığım için sütümde az. Önerileriniz nelerdir.
Nurbost Anne980 canım benimki de 10günlük aynı. Memeden bıraktığımda uyanıyo direk. Kucakta duruyo hep. Sütün olması için bol dereotu ye. Ve kuru dut kaynat onu iç hoşaf yani çok süt yapıyor
12-12-34-76 Anne980 tek çözümü sabır zamanla düzeliyor ilk başlarda anneye çok ihtiyaç duyuyor çünkü tanıdığı bildiği tek koku Anne kokusu
Ozlmtncy Yenidoğan bebekler anneye ihtiyaç duyar olabildiğince çok kokunuzu almasını sağlayın gerekirse slinge bağlayıp oturur vaziyette birlikte uyuyun, şekerleme yapın. Aranızdaki bağ güçlendikçe ve onun yanında olduğunuzu anladıkça uykuları uzayacaktır