Merhba,bebeğim 17 günlük doğduktan hemen sonra bir hafta küvözde kaldı ciğerinde enfeksiyon olduğu için antibiyotik verildi bu sürede.o esnada da pişik oldu yavrum ve bayağı açık derin,eve getrrken antbyotkten olmştur hemn geçer evde dediler,ama üzerinden bir hafta daha geçti hala açık hala derin çok acı çektğni blyrum bebeğimin kaç gün oldu ne yapablrim sizce,ciğere bile etki edyr die duydum bu denli pişiğin,varmı öle bişey yaşayan etkilenen,doktora soryrz habire krem öneryr onlarda geçrmyr en son hamazinc ile trosyd karıştırıp süryrm dünden beri eczacı önermşti