Kızlar bebegim 2 ay 6 günlük geceleri resmen türkü söylüyor ama uyuyor inliyor desem değil tuhaf tuhaf sesler çıkartıyor bakıyorum uyuyor. Ya da sallıyorum beşiği geri susuyor dalınca devam.gündüz uykularında gram ses yok normal mi ya? Yaşayan var mi