Selamlar güzel anneler
Kızım 16 aylık ve inanın zaten kahvaltı sevmezdi şimdi sevdiği şeyleri bile yemiyor mecburen muzlu muhallebi yapıyordun ondan da bıktı yumurta görünce ne sekılde olursa olsun ağlıyor görseniz sanki acı çektiriyorum artık çok zoruma gidiyor bugün de yemedi tarhana corbası icirdim ne yapacağım bilmiyorum umarım dönemsel birseydir
Kan degerlerine bakıldı demiri vitaminleri hep güzel değerlerde
Bunu yaşayan var mı ne olur geçecek deyin😢