Anneci1234 Merhabalar ben biyerden ürün aldım instagram sayfasından faturayı daha sonra istedim alırken isteyecektiniz dediler ve hala diretiyorlar fatura kesmemek için nezamana kadar fatura isteme hakkım var acaba ? Bilen yprum yapabilirmi
tugbac Anneci1234 ürün satışı yapmıyordum ama acentede çalışırken müşteriler mesela yıllık istiyordu faturayı ve kesebiliyorduk sanırım bir zamanı yok
nazliicank Anneci1234 artık e fatura kesılıyor. Ürünü aldıktan sonra 1 ay ıcınde kesılebilir en gec, zaten satıs yaptıkları için fatura kesmek zorundalar
Gzdzeynep Anneci1234 biz satış yaparken fatura istenirse +kdv li ücret alıyoruz müşteriden. muhtemelen onlar da kdv siz rakama sattılar size ürünü o yüzden alırken isticektiniz diyorlar. biz kdv sini gönderirseniz faturanızı keseriz diyoruz bazı müşteriler kabul ediyor bazıları da kalsın diyor
Gzdzeynep Anneci1234 yaptıkları çok ayıp. vergi levhasız mı iş yapıyorlar acaba cimere şikayet edince işlem yapıyorlar. benim başıma başka bir olayda geldi vergi dairesince işlem yapıldı diye cevap verdiler cimer başvuruma. vergi ödememekten ceza alıyor işyeri