-TahinPekmez- Kızlar kızım 2 yaşında ve hala emziriyorum üstelik 4 aylık hamileyim ne yaptıysam bıraktıramadım. Bazı kişiler “ karnındaki bebek gelişmez, sütün çocuğu Zehirler vs..” gibi şeyler diyor. Bende korkuyorum Ne yapmalıyım? yardımmm!!
starwomen -TahinPekmez- doktorunuza bir sorun en doğru cevabı doktorunuz verecektir. Hamile olup emziren anneler tanıyorum ama onlar doktorlarına sormuşlardı
-TahinPekmez- starwomen doktoruma sordum. Zehirlenmez felan ama sen bıraktırsan iyi olur demişti. Ama ne yaptıysam bırakmadı🤦🏻♀️
starwomen -TahinPekmez- anladım :) o zaman emzirmeyi ne yapıp edip mecbur bir şekilde bıraktıracaksınız emimim ki çok zordur ama buradan da daha önce açılmış postlara bir bakın isterseniz. İnşallah en kolay bir şekilde bıraktırabilirsiniz. Bu arada hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi