Bana yardım edin ya. Bebeğim 5 aylık sayılır. Son 2 aydır bir yanağında başlayan egzama siğer yanağına, sonra bacaklarına sonra karnına doğru yayılmaya başladı. Zeytin yağı çözmedi, bebe yağı, badem yağı olmadı. Vazelin yok. Nemlendirdim yok. CORESATİN diye bir krem kullanıyorum geçirmedi. Bi türlü cildiyeye gitmek fırsatı olmadı 15inde gidicez ama öncesinde bi kaç doktora gösterdim. Madecassol merhem ve hipokort verdi. Tamam hafifletiyo ama hiç tamamen geçmiyo. Düşünseniza hep yara gibi her kalıyo. Yumurtayı, sütü, çiğ domatesi ve çikolatayı tamamen kestim. Gene bitmedi. Hergün krem sürüyorum kız ne inatçı bişey yaaaaa. Varmı muhteşem bir çözümünüz tam hafifletiyorum gece uyurken deli gibi kaşıyıp yanaklarını gene mahvediyo kabarıyo kıpkırmızı 😣😣😣😣😣😣😣