Anneka Arkadaşlar selam bebeğim üç ay 5 günlük ve her emzirme sonrası gazını çıkarınca kesmik şeklinde kusuyor ama oldukça fazla çıkarıyor önüne ne yapsam geçemedim yaşayan var mı?
Arven-Umut Anneka bizim de o şekildeydi gastrotuss baby verdi doktor bize her sabah aç 2,5ml verdim hala devam ediyoruz doktor 5ay bitene kadar kullanalım dedi. Doktorunuza sorun isterseniz.
Linaya Anneka geçemezsiniz de bu fazla sütü sindirip kusarak atıyo anlamına geliyo çünkü korkmayın ☺️
Anneka Arven-Umut aslında doktora da sordum fakat şuan normal ilaca gerek yok kilo alımı iyi olduğu sürece dedi. Ama işte o kusarken o kadar huzursuz olduğunu görünce çok üzülüyorum annelik işte 😔
Arven-Umut Anneka doğru insan üzülüyor şurupla kusma kesilmiyor zaten o kesik şeklinde olan normal su şeklinde oluyor 🤭