Murataleyna bebeğim 5 aylıktı geçen sene ramazan ayında çok şükür tuttum sütüm de de asla bir azalma olmadı iftar ve sahur vakitlerinde güzelce beslenirseniz bir şey olacağını düşünmüyorum, tabi en doğrusu siz yine de bir doktorunuza danışın , bu arada ne olur ne olmaz diye öncesinde bol bol süt sağıp buzluğa atmıştım eğer azalırsa kullanırım diye ama hiç gerek olmadı