defnes32
Bende aynı durumdan muzdarip olmustum. Doydugu halde emerdi sıkılmıstım artık.
15 aylıktı kesmeye karar verdigimde zaten hamileliğim baslangıcındaydım banada bahane oldu.
1-,1-5 ay gibi sürede unuttu diyebilirim zorlanmadım ki cok memeci bir cocuktur.
Birden değil azaltarak kestim
Her gece emzirmedim. Bi gün emiyorsan diğersi gün vermedim
İstedikçe gece su verdim. Cok inat ettiginde dikkatni dağıtıp uyutmaya calıstım. Bi dönem gece kalkıp abur cıbur dolabındaki popkeklere dadandı:)) alısmasın gece yemegine diye onuda kestim şimdi 21 aylık unuttu