saudadeee_
Bence aspiratör bırakın onla yapmayin
Duş sonrası yapın derim cok daha iyi çıkıyor
Banyoda yapamam derseniz (kac aylık bilmiyorum ama) bebegi yan yatırın önce sağına sıkın hızlıca, sıkarken zaten dger burundan cıkması lazım. Bebeg kaldırıp hemen boynundan sırtına asagı yukarı hafif sertt vurun. Daha sonra ayni sekilde yine yatırıp sola sıkın yapın.
Banyoda ise bebegi kucagınıza alıp yapabılırsınız.
Duş sonrası sinuzler yumuşuyor cok daha iyi oluyor
Birde burun cok tıkalı ise 1 kez ise yaramaz bir defada 3-5 kez yapmalısınız. gün içinde de periyodik olarak sabah öğle aksam gece yatmadna önce yapın derim. Ne kdr cok yaparsanız o kdr kısa sürede düzelir.