Nejlayigit10 Merhaba kizlar 9 buçuk aylık oğlum var ve ben tekrar hamile kalmak istiyorum hamile olursam oğlumu emziremezsem diye korkuyorum hamile olunca sütten kesmem gerekiyor mu bilginiz var mı ?
stella Nejlayigit10 gerekmiyor ben emzirdim. Bebeğim de gayet gelişti 4200 doğdu. Şu an iki çocuğumu da emziriyorum
starwomen Nejlayigit10 artık doktorlar emzirmede herhangi bir sıkıntı görmüyorlar çoğu anne emzirmeye devam ediyor.
Nejlayigit10 stella ya gerçekten mi bu konuda hiç bilgim yok herkes emzirmeyi kesmen gerekiyot çocuğunun hakkına girersin dedi terettitte bırakmıştı beni