Padfoot Herşeyi dişe bağlıyoruz; uyku düzeni bozuldu dişten, iştahsız dişten, huzursuz dişten. Ama ne gelen var ne giden. Demek ki dişten değil hiçbiri. Diş gerçekten geleceği zaman bu huzursuzluklar ne kadar sürüyor? Tecrübeli anneleri beklerim
lceLady Padfoot Bence birazda çocuğuna baglı diye düşünüyorum İlk cocugumda hiç anlamadım bile ne zaman çıktığını belirti olmadı Diğer cocugumda sürekli salya akıntısı ve eli agzında hep cok geçmedi max 1-1,5 ay sonra patladı.biri cıktımı digerleri cok kolay peşpeşe geliyor genelde anlamıyorsunuz bile. Tabi bazısının 1 yasa kadar gelmeyen dişi bile var. Bzim için azı dişleri zorladı. 2-3 hafta sürdü huysuzlugu aniden uyanma ağlamalar hafif yanakların kızarması ve cıktı. Yani dişler bize iştahsızlık uyku düzeni bozma vs öyle aylarca yapmadı
Denizmeryem Padfoot her çocukta olmasa da salya bi belirtidir. El surekli agizda dis kasiyiciyi ele verdiginizde agzina alip susuyorda bi belirti:) arada damaklarina bakin zaten ilk onle4 cikiyor genelde boyle hafif sisme yada kizarma varsa 10 gun ile 1.5 ay arasında çıkıyor o diş
starwomen Padfoot her bebeğin düzeni farklı dediğiniz gibi bizde daha doğrusu kayınvalidem her şeyi dişe bağlıyordu 😂 ama 10 aylık olduk 4 gün öncesine kadar dişi yoktu yeni patladı. Bizde huzursuzluk, uykudan ağlayarak uyanma, ve iştahsızlık oldu.
Badeninannesi1 Padfoot inan ki hangi diş olduğuna bağlı İlk dişlerde anlamadım bile ufak huysuzlukları oldu sadece ama mesela azı dişlerin çıkması hala devam ediyor ve 2 aydır bi gelip bi giden keyfi iştahı var