Guler123_ Asinaaa bende şimdi sisteme girip duruyorum bugün yatar çünkü bı saat önce uyarı yoktu saat 9 dan sonra uyarı vermeye başladı
Guler123_ Asinaaa sistemde teknik aksaklıklardan dolayı gerçekleştiremiyoruz diye öğlene kadar falan yatar valla bende koltuğa uzandım bebekte kendine oynuyor çocuğun kahvaltisi yok yardım parasını bekliyorum ona göre çıkıp kahvaltılik alcam
Guler123_ aktifmaya bana daha yatmamış PTT kurum ödemelerinden bakıyorsunuz demi acaba bilmediğim bı yer var mı diye soruyorum
Guler123_ aktifmaya bir şey sorcam şimdi girdim oraya baktım son ödeme miktarı ile toplam ödeme miktarı ne demek onu anlamadım geçen ay yatan tutarla hiçbiri denk değil
Guler123_ aktifmaya tamam bende de devam ediyor yazıyor fakat son ödeme tutarı ile toplam tutar farklı o demek oluyor bı yatsa da anlasam ne olduğunu çünkü geçen ay farklı yatmıştı orada da tutarlar farklı hesaplayinca çok farklı sonuç çıkar
manikeneko666 Doruk-68 1200 zam yok zaten öyle bir gündem de yoktu zam olacak diye canım , bir çocuğum var 1200 yatıyor