Daha hamileyken tecrubesizlik diyelim lansinoh manuel pompa almıştım. Hiçbir işe yaramıyor. Hem yoruluyorsun hem çekim gücü yok . Sonra kiwinin elektrikli pompasini aldım gayet memnundum. Bu arada bebeğimi 4 aya kadar bununla sagarak besledim. Biberona alismisti. Sonra silikon uç dönemimiz oldu. Onu da bıraktırdım uzun zamandır sadece emziriyorum 11 ay 10 günlük bebeğim şuan. Ancak bir haftadır sütüm azaldi gibi hissediyorum. Birkaç gün emmek istemedi beni doğru dürüst neden bilmem. Ondan oldu sanırım. Ek gida mi doyuruyor bilmiyorum. Belki de stres de vardır isin içinde. Ailem depremzede. Depremzede olmasak bile bircok üzüldüğüm nokta oldu yaşananlara. Her neyse sebebini bilmiyorum ama sütüm eskisi gibi emerken lokur lokur sesi vermiyor. Çok uzun süre çekmesi gerekiyor ki süt insin. Neyse uzun zaman sonra arada sagmak istedim ama kiwinin elektrikli pompasinin eski cekim gücünde olmadigini hissediyorum. Bende bu saatten sonra başka bir elektrikli pompa almak istiyorum. Zaman zaman memeyi uyarmak adına. Sütum azalsın ya da kesilsin istemiyorum. 2 yaşına kadar emzirmek isterdim çünkü. Ne önerirsiniz pompa olarak?