Benim bebim 5 aylık uyku eğitimine başlamak istiyorum. Eğitim alanlardan toparladığım bilgiye göre şuan , ılık suyla el yüz yıkama yalancı banyo, karanlık oda, herşeye iyi geceler deme, alt değişimi pijama giyme, güzel sözler, sakin ve hep aynı müzik dokunma ve yanında bekle. Çok huysuzlanırsa pat pat pat pış pış sonra yine tek. Ama tabii bnm için erken yinede yavaş yavaş deneme başlıcam. Hafif beşiği sallayarak ee ee yada pış pışla uyutuyorum elini tuttuğumda da rahatlıyo uyurken çok aşk değilmi elimi tutarak uyuyo 🥰🥰 şimdi sallamayı teması bırakmaya çalışıcam. Erken kalkan yol alırrrrr. Ama gündüz uykularımız hala stresli dalmakta zorlanıyo bi kaç haftadır. Uykusu gelmesini beklemelimiyim sizce ? Çünkü ben max. 2 saat uyanık tutuyorum