Egiskom Kızlar bizim gittiğimiz doktorlar bu konuda hiç ilgili değil, güvenemiyorum malesef. Doktoruna çok güvenip ek gıda listesi alan varsa paylaşır mı? İnternetten falan baktığım kadarıyla yapmaya çalışıyorum ama tadımlardan sonra neyle devam edilir günde kaç öğün verilir kafam çok karıştır
Seyyid_Ali_2021 Egiskom annemiz formun tarifler köşesinde bebeğin her ayına uygun tarifler var dilerseniz bakabilirsiniz🌹
Seyyid_Ali_2021 Egiskom https://blog.mutlubebekleriz.com/bebek-bakimi/puturlu-yemeyen-bebeklere-ozel-muhallebi-ve-pure-tarifleri/
Seyyid_Ali_2021 Egiskom Bebeğinizin Bağışıklılığını Güçlendirmeye Yardımcı Olacak 6 Tarif’ https://blog.mutlubebekleriz.com/bebek-bakimi/bebeginizin-bagisikliligini-guclendirmeye-yardimci-olacak-tarifler/
lceLady Egiskom Google bakın. Her ay bebegin yemesi ve yememesi gereken ürünler oluyor. 6.ay bebek beslenmesi diye. Her yedikleri coğalıcak sizde zamanla pratik yapıyorsunuz üzerine kendiniz ekliyorsunuz Miktar konusuna gelince kısıtlama yapmadim. İştahlı oldugu için ne kadar isterse verdim
Egiskom lceLady evet yenip yenmeyecek gıdaları belirledim zatende. Hani günde kaç öğün ne vermem lazım onu bilemedim. Çok teşekkür ederim 😍
Egiskom pogacayanakk şuan 5.5 aylık olcaz yavaştan yoğurt falan veriyorum. Tam anlamıyla sabah öğle akşam öğününe ne zaman geçmem lazım. 6 aylık olunca sebze çorbası yapmayı düşünüyorum. Sabah kahvaltı, öğle de ve akşam çorba mı vermem lazım. Ya da ne bileyim muhallebi yapılır mı ara öğün olarka, bunları merak ediyorum Listeniz çok güzel çok teşekkür ederim ❤️
pogacayanakk annaco baklagiller, brokoli ve karnabahar ilk başta gaz yapar diye çok önerilmiyor ama benim bebeğim gazlı olmadığı için onları da verdim daha çok seçeneğindeki oldu. Pancar, pırasa, bamya, barbunya çorbası da deneyebilirsiniz
aycasil annaco Trendyol da ek gıda için “bu çocuk aç” kitabı var ben aldım ve çok memnun kaldım. Hatta diğer serilerinde aldım. İçinde uzman doktorların açıklamadı nelerin nasıl yerilmesi gerektiği, ve birsuru tarifler var. Belki bakmak istersiniz. Bu kitaba bağlı kalmayarakta kendimize ne psoriyorsam bebeğimide aynısı pişirdim. Sadece onunkilerde tuz, baharat yok. Şimdiye kadar da çok şükür verdiğim herşeyi yedi. Baklagilleride biraz kimyonla pişirdim gaz olayı yaşamamak icin
starwomen Egiskom instagramda doktoranneninblogu var. Çocuk doktoru bir anne ve çok güzel tarifler paylaşılıyor. Her ayın hafta hafta listesi var. Ben oradan yararlanıyorum. Mutlaka tavsiye ederim.
pogacayanakk Egiskom bende 5,5 aylıkken başladım bir ay kadar öğün vermedim ilk önce alışsın diye sonra da tek öğün olarak çorba verdim 8 aylık olduğunda da öğün sayısını ikiye çıkarıp kahvaltı vermeye başladım. 3 öğünü 9. Aydan sonra yapsanız daha iyi olur. Ara öğün olarak yulaf gibi şeylerle muhallebi yapabilirsiniz. Rica ederim ❤️
Egiskom Aysegul93 kayınvalidem de diyor zararlı olmayacak ne varsa ver önüne yesin ama içim rahat etmiyor 😂
Aysegul93 Egiskom alerjik besinler hariç deneyin 3 gün kuralına uygun tadım yaparak ya. Öğün zamanına geçince ek gıda sayfalarından tarif aldım 7 ve 8 de sonra hep kendim uydurarak yaptım. Şimdi 14 aylık bizim yediklerimizden yiyor
Cennet70 Merhaba arkadaşlar 6 aylıkken tadım yaptırıyoruz ya peki 7 aylıkken sabah akşam mı verecegız günde 2 öğün mü olacak yani anlamadım