Kızlar perşembe günü sezaryen doğum yaptım serumlarımdan yana sıkıntı yaşamadım eve geçerken doktorum bir ağrı kesici bir antibiyotik yazdı onları kullandığımdan beri tüm vücudum kabardı kızarık ve kaşınıyor mahvoldum 2 gündür bugün kontrolüm var siz yaşadınız mı böyle bir durum?