anne905 benim oğlum da 5 aylık geçmiyor aspiratöre gelen birşey yok. Yarın kbbye götüreceğim artık. Grip değil çünkü bu.
Sağlık ocağındaki doktorum bana bir burundan sıkıp diğerinden çıkan burun açıcı verdi. Nasorince adı. Serum fizyolojik filan yanında hikaye. Burun spreyi kullanabilirsiniz. Bizim 2 aylıkken rhinfant verdi çocuk doktorumuz. Kızım da da onu kullandım. Rahatlatıyordu.
Önce burnu serum yada dediğim ilaçla temizleyin. Aspiratör ile çekin sonra sprey sıkın. Rahatlar inşallah.