Kızlar merhaba ben 2 Ocakta doğum yaptım. Lohusa kanamam 40 gün sürdü hiç kesilmeden 1 hafta adet gördüm yani 40 çıkış günüm adet tarihim doktorum öyle söylemişti. Şimdi 3 hafta geçti yine kanamam var bu adet mi yoksa başka bir nedenden mi kanamam var sizce ?
Başına gelen var mı ?